بازار گوهر شاد مشهد
نوشته شده توسط : shbi
 

 

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

بازار رضا مشهد

مطالب مرتبط :

 

 

 

 بازار حکیم مشهد

  بازار حکیم مشهد

 


بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند.

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد رستورانی است که غذای شیشلیک آن بسیار معروف می باشد و در اصل پدرخوانده منو می باشد . کسی به رستوران ارم شاندیز مشهد برود بعید است که غذای دیگری سفارش دهد رستوران ارم شاندیز مشهد اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی نباشد ولی از طرفدارترین ها می باشد به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن بودن رستوران ارم شاندیز مشهد این رستوران را از بقیه رستورانها متمایز کرده است.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهدمشهد , شاندیز , نرسیده به میدان دوم

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی هم زمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود .  در محله چهارسوی نوغان حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. ادامه فعالیت رستوران معین درباری توسط حاج حسین معین درباری در سال 1327 به فعالیت خود ادامه داد که این دوره از زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی تا انقلاب ادامه داشت . بعد از حاج حسین معین درباری پسرش علیرضا مسیر اجدادش که حدود یک قرن قدمت داشت ادامه داد و در سال 1375 دومین شعبه خود را در خیابان جم مشهد افتتاح کرد. رستوران معین درباری رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد و در همه زمان آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

آدرس رستوران معین درباری مشهد : خیابان پاسداران (جم ) , بین 2 و 4 , رو به روی هتل باختر

رستوران معین درباری مشهد

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

 

هتل فردوسی مشهد هتلی چهار ستاره و تازه تاسيس می باشد که در بهترين منطقه شهر مقدس مشهد و در نزديكی حرم مطهر حضرت رضا قرار گرفته است. رستوران هتل فردوسی مشهد دربام هتل فردوسی مشهد در طبقه 14 با گنجایش پذيرايي تقریبا ششصد نفر با غذاهاي متنوع و لذیذ ايراني و فرنگي در سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با گنجایش حدودا  پانصد نفر سالن صدف ویژه صرف صبحانه و سالن كنفرانس آماده برگزاری همايشهای مختلف می باشد .  كافي شاپ هتل فردوسی مشهد به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. همچنین هتل فردوسی مشهد دارای استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی هم  می باشد.

هتل فردوسی مشهد

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی دریافت کرده است ، دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱،گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذائی  و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی ۱۸۰۰۱  از کانادا می باشد. هتل خانه سبز مشهد زیبا و شیک می باشد و از میهمانان خود پذیرایی می کند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد و تقریبا صد متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد واقع شده است از ویژگی های هتل کیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مانند: کافی نت ۲۴ ساعته رستوران کافی شاپ ,  هتل کیان مشهد به مراکز دیدنی شهر و مراکز اصلی خرید بازارها بسیار نزدیک است. هتل کیان مشهد دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان یک خوابه و دو خوابه رویال و مدرن می باشد از امکانات دیگر هتل کیان مشهد تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق امانات ,  مجهزترین سیستم صوتی و تصویری ماهواره و دیگر امکانات طبق استاندارد بین المللی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای میهمانان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره

 

  هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره


این هتل دارای اتاق هاي سينگل ، دبل ، سوئيت ، كانكت ، پرنسس روم ، آپارتمان رويال میباشد . همچنین این هل رو به تصوير دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) میباشد . این هتل دارای ترانسفر رايگان صرفا از فرودگاه به هتل با ميني بوس هاي عمومي هتل میباشد . همچنین شامل بانک ، صرافي ، واحدهاي تجاري ، تشريفات ، آژانس مسافرتي سالن همايش و سمينار ، سالن آمفي تئاتر ، بيزينس سنتر ، مجموعه هاي ورزشي ، استخر و سونا ، انفورماتيک ، سالن زيبايي و پنج رستوران و كافي شاپ با تنوع بسيار و معماري زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي با داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار گوهر شاد مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: